Monday, February 28, 2011

My Passion

I've explore my new passion ......what is that???? Baking....those day...nak tolong mak wat biskut raya pun tak suka....panas dok tepi oven Butterfly hitam mak tuuu...tapi bila tang makan biskut raya....pantang ada yang dasarnya gelap sikit....semuanya kena "ngap"...

since last 2 years (cepat betul masa berlalu) I've take a step to registered Baking -Basic Cupcakes Class.....Alhamdulillah...apa saja yang di kongsi di kelas baking...di praktik kan di dapur sendiri membuahkan hasil yang baik. 

Last weekend...I've tried to bake the Princess Cake...for my niece birthday celebration..(actually, this is my 1st time trying to do it after my lesson class)  I've tried to bake "Pound Cake - Hana family blog" I just follow step by step according to the resepi...and the cake turn very nice.... best....Thank you Hana for sharing the resepi.

The base of the Princess Cake -Pound Cake

Princess Dress

Tarraaaa.....Ini lah hasil nya...
Princess in the Garden.

Everybody loves the cake....sampai sayang nak makan.....janganlah gitu...kena makan baru tau sedap ke tidak....kannnn



2 comments:

  1. as-salam. hye. first of all, thank u for dropping by to my page. impressive la sis, U buat cakes. takpe. i love cakes... (sbb tu la montel). and insyaAllah ada rezeki kita bleh order-mengorder ye.

    ReplyDelete
  2. Salam, sis....baking cake tu my stress thraphy. Seronok sangat bila bab mendeco cake with icing.
    Bolehhhhhhh apa salahnya, kalau nak merasa kek buatan I tuuu.

    keep in touch yer

    ReplyDelete