Sunday, September 27, 2009

Cupcake Aidilfitri2009


Cupcakes dalam oven


Raya tahun ni, aku try buat cup cakes. Hasil belajar dari Lynn Hassan (My Hadiah.com)...seharian suntuk aku mengadap process membuat cup cake hinggalah ke menghias cupcake...memang leceh tapi seronok. I like... dalam hati tu ada juga tergerak....patutlah diorang semua jual cupcake mahal...leceh rupanya process menyiapkan....

Aiman (anak sulung ku) antara yang teruja untuk membancuh dan menghias cupcakes tu bersama sama dengan aku.  Maklumlah, ini first time ever aku membuat cake sepanjang hidup ku. ahaks.



Hasil percubaan yang tak berapa nak menjadi...
Aku tak mengaku kalah, walaupun percubaan pertama, kedua dan ketiga aku membuat kek tak menjadi.  Aku tetap meneruskan usaha membuatnya hingga Suksess...dan akhirnya...(klise nye) aku berjaya mendapatkan/membuat cup cake yang cantik dan sedapppp.


Grass CupCakes...Hasil Tangan "Aiman & Irfan"


"Selamat Hari Raya" - edible pic


Hmmmm, Macam Macam Ada...

1 comment: